2 Οκτωβρίου 2025

Η στρατηγική της Toyota γίνεται αισθητή: Η κίνηση εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποδίδει

Τελευταία Άρθρα

“Αν καταπιείς τσίχλα, μένει στο στομάχι 7 χρόνια” μας έλεγαν- Τι ισχύει τελικά

Το κατάπως ατύχημα ενός κομματιού τσίχλας είναι κάτι που ίσως σε κάνει να αναρωτηθείς για πόσο χρόνο θα παραμείνει στο στομάχι σου. Καθώς μεγαλώναμε, πολλο

Κόβεται το κάπνισμα σε 4 βήματα; Η μέθοδος που «δουλεύει»

Ο James Clear, συγγραφέας του βιβλίου «Προσωπικές συνήθειες», παρουσιάζει μια μέθοδο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να απαλλαγούν από τις κακές συνήθειες τ

Ο Giorgio Armani και η αφοσίωσή του στη μόδα

Στα 89 του ο Giorgio Armani εξακολουθεί να είναι το απόλυτο αφεντικό στον κόσμο της μόδας. Με το μεγάλο του σόου με τίτλο "One Night Only Venice", ο διάσημ

Στην Kinsen-Europcar Greece το βραβείο «Network Development Award 2022»

Η εταιρεία Kinsen-Europcar Greece ανακήρυξεται νικήτρια του βραβείου «Network Development Award 2022» στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο του Europcar Mobility G

Κοιμάστε με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια; Υπάρχει λόγος (και καλά κάνετε)

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να κοιμούνται με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια τους, προκαλώντας γέλιο ή και... θέμα με τον αριθμό των μαξιλαριών που χρειάζοντ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η απόφαση της Toyota να αντιταχθεί στην επικρατούσα τάση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να έχει υποκινήσει κριτικές, ωστόσο τα στοιχεία που προέρχονται από την πολιτεία της Καλιφόρνιας στιρίζουν την εταιρεία. Οι εγγραφές νέων ηλεκτρικών οχημάτων στην πολιτεία παρουσιάζουν επιβράδυνση, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ένωση Εμπόρων Νέων Αυτοκινήτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και η Tesla, που κάποτε ήταν πολύ δημοφιλής στην Καλιφόρνια, σημείωσε μείωση 7,8% στην παραγωγή της κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Παρόλα αυτά, η Tesla διατηρεί τον ηγετικό της ρόλο στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, καταλαμβάνοντας το 11,6% του συνόλου των πωλήσεων. Από την άλλη, η Toyota παρουσίασε αύξηση 9,3% στις εγγραφές της κατά το πρώτο τρίμηνο, αναλαμβάνοντας το 16,6% της αγοράς. Το πρότυπο αυτό αποτυπώνεται και στη σύγκριση μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2023 και του 2024. Οι εγγραφές ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 2,8%, ενώ τα υβριδικά οχήματα με τη δυνατότητα φόρτισης στην πρίζα αυξήθηκαν κατά 9%. Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, εξέφρασε την άποψή του στον ιστότοπο CARBUZZ, τονίζοντας ότι “το γεγονός ότι η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα επιβραδύνεται και η ζήτηση για υβριδικά οχήματα αυξάνεται στην Καλιφόρνια μας δείχνει τι θα συμβεί στο υπόλοιπο του κόσμου στο μέλλον. Υπάρχουν ισχυρά και ενθαρρυντικά σημεία που υποδεικνύουν ότι αυτό αποτελεί ήδη στάνταρ πραγματικότητα”.