2 Οκτωβρίου 2025

Το ΓΝΑ ΚΑΤ και η σημασία της γνώμης των ασθενών για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας

Τελευταία Άρθρα

“Αν καταπιείς τσίχλα, μένει στο στομάχι 7 χρόνια” μας έλεγαν- Τι ισχύει τελικά

Το κατάπως ατύχημα ενός κομματιού τσίχλας είναι κάτι που ίσως σε κάνει να αναρωτηθείς για πόσο χρόνο θα παραμείνει στο στομάχι σου. Καθώς μεγαλώναμε, πολλο

Κόβεται το κάπνισμα σε 4 βήματα; Η μέθοδος που «δουλεύει»

Ο James Clear, συγγραφέας του βιβλίου «Προσωπικές συνήθειες», παρουσιάζει μια μέθοδο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να απαλλαγούν από τις κακές συνήθειες τ

Ο Giorgio Armani και η αφοσίωσή του στη μόδα

Στα 89 του ο Giorgio Armani εξακολουθεί να είναι το απόλυτο αφεντικό στον κόσμο της μόδας. Με το μεγάλο του σόου με τίτλο "One Night Only Venice", ο διάσημ

Στην Kinsen-Europcar Greece το βραβείο «Network Development Award 2022»

Η εταιρεία Kinsen-Europcar Greece ανακήρυξεται νικήτρια του βραβείου «Network Development Award 2022» στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο του Europcar Mobility G

Κοιμάστε με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια; Υπάρχει λόγος (και καλά κάνετε)

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να κοιμούνται με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια τους, προκαλώντας γέλιο ή και... θέμα με τον αριθμό των μαξιλαριών που χρειάζοντ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Το Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ΚΑΤ, γνωστό για την μακρά ιστορία του στην παροχή πρότυπων υπηρεσιών υγείας, έχει αναγνωρίσει τη σημασία της γνώμης των ασθενών για την συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών του. Από τον Ιούνιο του 2022, ξεκίνησε να μετρά την ικανοποίηση των ασθενών και των επισκεπτών του, χρησιμοποιώντας συσκευές αξιολόγησης της PrivateReview
Το ΓΝΑ ΚΑΤ και η σημασία της γνώμης των ασθενών για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας
Το ΓΝΑ ΚΑΤ, το μεγαλύτερο Κέντρο Αποκατάστασης Τραύματος στα Βαλκάνια με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και την τραυματολογία, υπολογίζει και τη γνώμη των ασθενών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Το 2023, εξετάσθηκαν συνολικά 222.756 ασθενείς, με το ΚΑΤ να διαμορφώνει δείκτες ποιότητας βάσει των οποίων αξιολογείται η καθημερινή του δραστηριότητα και λαμβάνει αποφάσεις
Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών είναι ένας από τους δείκτες ποιότητας που λαμβάνονται υπόψη. Με την τοποθέτηση συσκευών αξιολόγησης στα δωμάτια των ασθενών και στο χώρο των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων, το ΓΝΑ ΚΑΤ μπορεί να γνωρίζει καθημερινά την ικανοποίηση των επισκεπτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η χρήση του Private Review παρέχει ενημέρωση για την ικανοποίηση των ασθενών και επιτρέπει στο νοσοκομείο να εντοπίζει τις πιθανές βελτιώσεις που χρειάζονται
Με βάση τη γνώμη των επισκεπτών και το κύριο μέλημα της συνεχούς παροχής υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας, το ΓΝΑ ΚΑΤ ετοιμάζεται να ανακαινίσει το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. Η ανακαίνιση αυτή έχει ως στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας που προσφέρονται και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του προσωπικού αλλά κυρίως των ασθενών. Η πρώτη επαφή του ασθενούς με το νοσοκομείο είναι κρίσιμη, και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος που εμπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια είναι πρωταρχικής σημασίας
Η ποιότητα αποτελεί σημαντική παράμετρο στην παροχή υπηρεσιών υγείας, και το ΓΝΑ ΚΑΤ δεσμεύεται να προσφέρει υψηλού επιπέδου φροντίδα στους ασθενείς του. Με τον εκσυγχρονισμό των ψηφιακών διαδικασιών και την εφαρμογή ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, το νοσοκομείο επιδιώκει να απλοποιήσει και να βελτιώσει την καθημερινή εργασία του προσωπικού, να εξυπηρετήσει τον πολίτη με μεγαλύτερη ταχύτητα και να εξοικονομήσει πόρους
Το ΓΝΑ ΚΑΤ, ως πρωτοπόρος δημόσιος οργανισμός υγείας, υιοθετεί μία ανθρωποκεντρική προσέγγιση και προσεγγίζει τον ασθενή με έμφαση στην αποτελεσματικότητα και τη διαφάνεια. Με τον εκσυγχρονισμό των ψηφιακών διαδικασιών, το ΓΝΑ ΚΑΤ είναι έτοιμο να αναλάβει νέα ψηφιακά προγράμματα που θα επιτρέψουν την εκσυγχρονισμό του ΕΣΥ και την παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας σε όλους τους πολίτες.