2 Οκτωβρίου 2025

Η απουσία των ηλεκτρικών hypercars από τη δημοτικότητα

Τελευταία Άρθρα

ΜΙΚΙΟ: Ένα εντυπωσιακό σπίτι στο Ρέθυμνο μόλις 53 τετραγωνικά

Το "Μικιό" είναι ένα μικροσκοπικό σπίτι που βρίσκεται στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου. Ανήκει στον κτιριακό όγκο του 19ου αιώνα και έχει ανακαινισ

Κοριοί: Ταξιδεύουν, κρύβονται και απειλούν – Τα τσιμπήματα, τα συμπτώματα, η θεραπεία

Το Παρίσι βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού για τους κοριούς και η ζοφερή κατάσταση αρχίζει να προκαλεί ανησυχία και στη χώρα μας. Αν και είχαμε να ασχοληθ

Πώς να βγάζετε καλύτερες φωτογραφίες στα ταξίδια σας

Για να αφομοιώσετε πλήρως έναν προορισμό που ονειρευόσασταν, θα πρέπει να αφιερώσετε πολλές ώρες και μέρες ταξιδιού με αεροπλάνα, τρένα ή πλοία, οδηγώντας

7 υπέροχα Αirbnb για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Το επερχόμενο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι η ιδανική ευκαιρία για απόδραση και χαλάρωση. Αν εξακολουθείς να αναζητείς κατάλυμα, δεν χρειάζεται να ανη

“Αν καταπιείς τσίχλα, μένει στο στομάχι 7 χρόνια” μας έλεγαν- Τι ισχύει τελικά

Το κατάπως ατύχημα ενός κομματιού τσίχλας είναι κάτι που ίσως σε κάνει να αναρωτηθείς για πόσο χρόνο θα παραμείνει στο στομάχι σου. Καθώς μεγαλώναμε, πολλο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Τα ηλεκτρικά hypercars δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν τη δημοτικότητα που ίσως θα περιμέναμε να έχουν. Παρόλο που έχουν εντυπωσιακή εμφάνιση, υπερβολικά πολλούς ίππους και εξαιρετικές επιδόσεις, η περιορισμένη απήχηση τους είναι γεγονός. Ένα παράδειγμα αυτού είναι το Nevera της κροατικής εταιρείας Rimac, με τιμή 2 εκατομμυρίων ευρώ. Παρόλο που ο ιδιοκτήτης της εταιρείας ανακοίνωσε ότι αναμένει να πουληθούν 150 μονάδες της εντός τριετίας, μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί μόνο 50. Αντίθετα, hypercars με συμβατικούς κινητήρες, με αντίστοιχη ή ακόμα και υψηλότερη τιμή, γίνονται ανάρπαστα μετά την παρουσίασή τους. Ο λόγος για αυτήν την αντίφαση πρέπει να αναζητηθεί στην λογική και τη νοοτροπία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα. Αυτοί οι άνθρωποι επιθυμούν όχι μόνο να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο με εντυπωσιακά αριθμητικά, αλλά να έχουν και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει η παράδοση μιας μάρκας και το συναίσθημα που τη συνοδεύει. Αυτή η προστιθέμενη αξία δεν μπορεί προς το παρόν να προσφερθεί από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τον Rimac, αυτή η κατάσταση δεν αναμένεται να αλλάξει σύντομα. Αυτός είναι ο λόγος που η Bugatti, η οποία ανήκει στον ίδιο όμιλο με τη Rimac και είναι στενά συνδεδεμένη με την Volkswagen, επέλεξε να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο hypercar με έναν καινούργιο V16 κινητήρα, αντί για ένα ηλεκτρικό μοντέλο ως διάδοχο της Chiron. Ο νέος κινητήρας διαθέτει επίσης εντυπωσιακό ήχο, κάτι που επίσης απουσιάζει από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό γίνεται ανεξάρτητα από τους ίππους και τις επιδόσεις που προσφέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα.
Η απουσία των ηλεκτρικών hypercars από τη δημοτικότητα

Η απουσία των ηλεκτρικών hypercars από τη δημοτικότητα
Η απουσία των ηλεκτρικών hypercars από τη δημοτικότητα