2 Οκτωβρίου 2025

Πως η Google ανανεώνει την αναζήτηση με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης

Τελευταία Άρθρα

«Hijarbie»: Η Barbie με τη μαντίλα επιστρέφει

Μετά από ένα διάλειμμα έξι ετών, δημοσιεύτηκε στο Instagram η φωτογραφία μιας κούκλας που φοράει ένα ροζ φόρεμα και μια μαντίλα, ποζάροντας μπροστά σε ένα

ΜΙΚΙΟ: Ένα εντυπωσιακό σπίτι στο Ρέθυμνο μόλις 53 τετραγωνικά

Το "Μικιό" είναι ένα μικροσκοπικό σπίτι που βρίσκεται στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου. Ανήκει στον κτιριακό όγκο του 19ου αιώνα και έχει ανακαινισ

Κοριοί: Ταξιδεύουν, κρύβονται και απειλούν – Τα τσιμπήματα, τα συμπτώματα, η θεραπεία

Το Παρίσι βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού για τους κοριούς και η ζοφερή κατάσταση αρχίζει να προκαλεί ανησυχία και στη χώρα μας. Αν και είχαμε να ασχοληθ

Πώς να βγάζετε καλύτερες φωτογραφίες στα ταξίδια σας

Για να αφομοιώσετε πλήρως έναν προορισμό που ονειρευόσασταν, θα πρέπει να αφιερώσετε πολλές ώρες και μέρες ταξιδιού με αεροπλάνα, τρένα ή πλοία, οδηγώντας

7 υπέροχα Αirbnb για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Το επερχόμενο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι η ιδανική ευκαιρία για απόδραση και χαλάρωση. Αν εξακολουθείς να αναζητείς κατάλυμα, δεν χρειάζεται να ανη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Google συνεχίζει το φιλόδοξο έργο της ανανέωσης της μηχανής αναζήτησής της μέσω της τεχνητής νοημοσύνης. Στο περσινό I/O 2023, η εταιρεία είχε αποκαλύψει τα σχέδιά της για αυτήν την αλλαγή και τώρα αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες, σύμφωνα με το unboxoholics.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι το κεντρικό στοιχείο σε κάθε πτυχή της ανανεωμένης Google αναζήτησης. Με τα «AI Overviews», η Google θέλει να αλλάξει τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με τα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτή η λειτουργία θα παρέχει σύντομες περλήψεις που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Έτσι, οι χρήστες δεν θα χρειάζεται να ανοίγουν ένα-ένα τα links, αλλά θα λαμβάνουν απευθείας απαντήσεις από το Google. Ακόμη, η Google θα παρέχει πληροφορίες που οι χρήστες δεν αναζητούν άμεσα, αλλά υποθέτει ότι θα τους χρειαστούν. Επίσης, έχει αναπτύξει μια AI λειτουργία για την οργάνωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, ώστε να παρέχει προτάσεις σε διάφορες κατηγορίες.

Εκτός από τα «AI Overviews», η Google ετοιμάζει και άλλα νέα εργαλεία για την ανανεωμένη αναζήτηση. Η λειτουργία του Lens θα επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν μέσω βίντεο, καταγράφοντας αυτό που θέλουν να βρουν. Επίσης, θα υπάρχει ένα εργαλείο για τη δημιουργία πλάνων, που θα μπορεί να συντάσσει ολόκληρα πλάνα γευμάτων ή άλλων δραστηριοτήτων βασιζόμενο σε ένα μόνο ερώτημα από τον χρήστη. Όλες αυτές οι εξελίξεις βασίζονται στην ειδική έκδοση του μοντέλου Gemini, που μπορεί να ερμηνεύει και να απαντά σε ερωτήματα μέσω κειμένου, ομιλίας, εικόνων ή βίντεο.

Οι αλλαγές αυτές δεν θα επηρεάσουν τις απλές αναζητήσεις, όπως την εύρεση συγκεκριμένων ιστότοπων. Ωστόσο, η πραγματική αξία του Gemini είναι στην επεξεργασία πιο σύνθετων ερωτημάτων που παλιότερα απαιτούσαν εκτενείς αναζητήσεις από τους χρήστες.