Η Lamborghini SpA αποφάσισε να αναβάλει προς το παρόν την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς αντιμετωπίζει προκλήσεις που αφορούν την απόδοση και τον ήχο των μοντέλων της. Παρόλο που η τεχνολογία επιτρέπει την παραγωγή ενός ηλεκτρικού supercar με ανάλογες επιδόσεις, οι ιδιαιτερότητες του κινητήρα V10 της Huracan, όπως ο ήχος του, αποτελούν μεγάλο πρόβλημα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, Στέφαν Βίνκελμαν. Επιπλέον, η Lamborghini εξετάζει πιθανούς διαφορετικούς τρόπους κίνησης, όπως η χρήση συνθετικών καυσίμων, γνωστών ως e-fuel, εάν οι σχετικοί νόμοι γίνουν πιο ευνοϊκοί.
Όπως δήλωσε ο Βίνκελμαν, τα πλήρως ηλεκτρικά supercars δεν έχουν ακόμα αποδείξει την απήχησή τους στην αγορά. “Είναι πολύ νωρίς και πρέπει να δούμε στην πορεία αν και πότε θα συμβεί αυτό”, επεσήμανε. Παρόλα αυτά, η εταιρεία είναι επιτυχημένη στην πώληση των υβριδικών μοντέλων της, όπως το αγαπημένο από το κοινό αυτοκίνητο Revuelto. Πρέπει να σημειωθεί ότι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, το δίθυρο crossover Lanzador, δεν θα είναι διαθέσιμο στην αγορά πριν από το 2028.
Αντίθετα, ο ανταγωνιστής της Lamborghini, η Ferrari NV, έχει προχωρήσει πιο μπροστά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία σχεδιάζει ακόμα και το άνοιγμα ενός εργοστασίου στην Ιταλία τον επόμενο μήνα, από όπου θα βγαίνουν υβριδικά και ηλεκτρικά supercars. Αναμένεται ότι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα κατασκευαστεί το επόμενο έτος.
Με αυτήν την εξέλιξη, η Lamborghini βρίσκεται σε μια κρίσιμη στιγμή για το μέλλον της. Παρόλο που αποφάσισε προς το παρόν να αναβάλει την ηλεκτροκίνηση, η εταιρεία πρέπει να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια ανταγωνιστική στρατηγική που θα την ξεχωρίζει στην εποχή της αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα. Μήπως θα ανακαλύψει ένα νέο προηγμένο σύστημα κίνησης; Εάν το καταφέρει, η Lamborghini μπορεί να διατηρήσει τη μοναδικότητα και την προτίμηση των λάτρεις της παγκοσμίως.