1 Οκτωβρίου 2025

Παράταση στην κυκλοφορία παλαιών ταξί που ξεπερνούν το όριο ηλικίας για απόσυρση από το Υπουργείο Μεταφορών”

Τελευταία Άρθρα

Νέος Έλληνας Σχεδιαστής στην Ομάδα της Beyoncé

Στην τελευταία περιοδεία της Beyoncé με τίτλο "Renaissance World Tour", η οποία περιλάμβανε και μια εμφάνιση στο Άμστερνταμ, ο νέος Έλληνας σχεδιαστής Στέφ

Αρχάριος vegan; Ένας μίνι οδηγός για να το πάρεις απόφαση

Σκέφτεσαι να αποκλείσεις το κρέας από τη διατροφή σου, αλλά ακόμα δεν είσαι πολύ σίγουρος. Αν τελικά το αποφασίσεις, τι είδους χορτοφάγος είσαι; Θα γίνεις

Πώς το ιστορικό Παλιό Τελωνείο της Καρδαμύλης μεταμορφώθηκε σε μοντέρνα design κατοικία

Οι επαγγελματίες αρχιτέκτονες της εταιρείας Etsi Architects παρέλαβαν την πρόκληση να μετατρέψουν το ιστορικό "Τελωνείο" στην Καρδαμύλη σε μία μοντέρνα κατ

Κωνσταντίνε και Αλίσια, τι φοράτε σήμερα και πόσο κοστίζει;

Συναντήσαμε τους Κωνσταντίνο και Αλίσια για να τους ρωτήσουμε τι φορούν σήμερα και να διαπιστώσουμε πόσο κοστίζει το σύνολο των ρούχων τους. Ο Κωνσταντίνος

Το Eda Attikis mobile app: Ένα βήμα πιο κοντά στο φυσικό αέριο και την ψηφιακή εποχή

Η ΕΔΑ Αττικής, μια εταιρεία που ασχολείται με τη διανομή φυσικού αερίου, παρουσιάζει τη νέα της εφαρμογή για κινητά με το όνομα "Eda Attikis". Μέσω αυτής τ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε να παρατείνει την κυκλοφορία παλαιών ταξί, που έχουν φτάσει το όριο ηλικίας για απόσυρση, για 21 έτη. Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, ανέφερε ότι μέσω μιας ρύθμισης προβλέπεται η παράταση της κυκλοφορίας των οχημάτων ταξί που έχουν φτάσει το όριο απόσυρσης έως και την 31η Ιουλίου 2024. Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες ή οδηγοί αυτών των οχημάτων θα πρέπει να διαθέτουν σχετικά έγγραφα, όπως το Δελτίο Παραγγελίας και ένα τραπεζικό αποδεικτικό πληρωμής, για να δικαιολογήσουν την κυκλοφορία τους.

Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες των παλαιών ταξί θα έχουν το δικαίωμα της συνταξιοδότησης από την 1η Μαΐου έως την 31η Ιουλίου 2024, μόνο με την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης ή άλλου ανάλογου δημόσιου εγγράφου. Παρόλα αυτά, η κυρία Αλεξοπούλου εξέφρασε ανησυχία για το πρόγραμμα “Πράσινα Ταξί”, το οποίο προσφέρει γενναιόδωρες επιδοτήσεις (22.500 έως 28.500 ευρώ) για την αγορά νέων ηλεκτρικών ταξί. Ωστόσο, ο αριθμός των αιτήσεων είναι πολύ χαμηλός.

Ταυτόχρονα, η κυρία Αλεξοπούλου αναφέρθηκε και στην προθεσμία της “νομιμοποίησης” των ρυμουλκούμενων-τρέιλερ. Οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων έχουν μέχρι τις 2 Οκτωβρίου 2024 για να εκδώσουν τα απαραίτητα στοιχεία κυκλοφορίας. Μετά από αυτήν την προθεσμία, όσοι δεν έχουν εκπληρώσει τις απαιτήσεις θα υποστούν τις κυρώσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Είναι σημαντικό να γίνουν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την νομιμοποίηση των οχημάτων αυτών, καθώς η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο. Οι ιδιοκτήτες πρέπει να υποβάλλουν αίτηση και να καταβάλλουν ένα παράβολο 200 ευρώ για την έκδοση των στοιχείων κυκλοφορίας.

Με αυτές τις νέες ρυθμίσεις, τα ρυμουλκούμενα-τρέιλερ, τα τροχόσπιτα και οι μπαγκαζιέρες θα πρέπει να έχουν δικές τους πινακίδες κυκλοφορίας και να καλύπτονται από ασφάλιση αστικής ευθύνης, ανεξάρτητα από τα κυρίως οχήματα που τα ενώνουν.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα “Πράσινα Ταξί” λήγει στα τέλη του 2024, με στόχο να επιδοτηθούν 1.400 νέα ηλεκτρικά ταξί. Με βάση τον χαμηλό αριθμό αιτήσεων μέχρι στιγμής, ο προϋπολογισμός της δράσης θεωρείται επαρκής για να καλύψει τις ανάγκες. Οι ιδιοκτήτες ταξί διστάζουν να επενδύσουν σε ηλεκτρικά οχήματα λόγω των αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, σύμφωνα με την κυρία Αλεξοπούλου.

Τελικά, είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες οχημάτων να ακολουθήσουν τις νόμιμες διαδικασίες για να διασφαλίσουν τη νομιμότητα και την οδική ασφάλεια των οχημάτων τους. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ένα ασφαλές και βιώσιμο μέλλον για την επαγγελματική κυκλοφορία.