Η Μέγκαν Μαρκλ, πνίγηκε στα δάκρυα λόγω της «αδικαιολόγητης» κριτικής που δέχθηκε για το νέο της lifestyle brand, με την ονομασία “American Riviera Orchard”. Ο νέος της επαγγελματικός κλάδος περιλαμβάνει ένα εύρος προϊόντων, όπως λάδια, βούτυρα ξηρών καρπών, μαρμελάδες, αρώματα και έπιπλα. Ωστόσο, η ανταπόκριση του κοινού στη νέα αυτή σειρά δεν ήταν και τόσο θερμή. Προσπαθώντας να κάνει το πιο δελεαστικό ξεκίνημα, η Μέγκαν ξεκίνησε με μια συλλογή μαρμελάδων που αποδείχθηκε υποδεέστερη σε σύγκριση με τις υψηλές τιμές που έθεσε και την έλλειψη καινοτομίας στην αγορά.
Ο βασιλικός εμπειρογνώμονας και συγγραφέας, Τομ Κουίν, εξέφρασε την άποψή του λέγοντας: “Η Μέγκαν δάκρυσε όταν η μάρκα της κυκλοφόρησε και η πρώτη της σειρά μαρμελάδας γινόταν αντικείμενο κλεισίματος γιατί ήταν ακριβής και έπασχε από έλλειψη καινοτομίας”.
“Έχει φτάσει στο σημείο να πιστεύει ότι αυτό που κάνει θα δέχεται πάντοτε άδικη κριτική. Όπως και ο σύζυγός της, νιώθει ότι ο κόσμος αδικεί το έργο της – δεν μπορεί να καταλάβει γιατί ο κόσμος δεν εκτιμά και δεν αναγνωρίζει τη δουλειά της”, πρόσθεσε.
Η Μέγκαν Μαρκλ εξελίσσεται σε μια επιχειρηματίας μεγαλύτερης κλίμακας, προσπαθώντας να αποδείξει τον εαυτό της και να επιτύχει ανεξαρτήτως του βασιλικού τίτλου που κατέχει. Ωστόσο, η ευρεία κριτική που δέχεται μπορεί, ενδεχομένως, να την περιορίζει στην πορεία της προσπάθειας της να εδραιωθεί ως επιτυχημένη επιχειρηματίας. Είναι πλέον θέμα χρόνου να δούμε πώς η Μέγκαν θα αντιμετωπίσει αυτήν την πρόκληση και πώς θα εξελιχθεί η καριέρα της στον χώρο των lifestyle brands.