Στα πλαίσια της επιμορφωτικής καμπάνιας που διεξάγεται από το Ίδρυμα Ωνάση, η Ogilvy παρουσιάζει μια φρέσκια και πρωτότυπη προσέγγιση στο ευαίσθητο θέμα της δωρεάς οργάνων. Μεταφέροντας ένα αστείο και συγχρόνως συναισθηματικό μήνυμα, η καμπάνια διηγείται την ιστορία ενός ροκά που απεχθάνεται τη λαϊκή μουσική και ενός λαϊκού τραγουδιστή που απαρνείται το ροκ. Παρά τις αντιθέσεις τους, αυτό που τους ενώνει είναι η αξία της ζωής και ο κοινός τους δεσμός μέσω της δωρεάς οργάνων. Μέσα από μία ατυχή σύμπτωση που παίζει με τα συναισθήματα των θεατών, η καμπάνια αποτυπώνει γλυκά και χιουμοριστικά την υπεροχή της δωρεάς οργάνων. Η παραγωγή της ταινίας ανήκει στη Foss Productions, ενώ ο Γιάννης Αγγελόπουλος επιμελήθηκε την πρωτότυπη μουσική και ο Μπάμπης Μακρίδης ανέλαβε τη σκηνοθεσία. Η καμπάνια υλοποιήθηκε υπό την επιστημονική αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνασείου.