4 Δεκεμβρίου 2025

«Η αυταρέσκεια του Deadpool & Wolverine: Όταν η μάρκετινγκ απευθύνεται σε… ανεγκέφαλους»

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Όταν ένα franchise φτάνει στο σημείο να υιοθετεί πρακτικές που απευθύνονται σε μειγμένη κοινότητα, μπορούμε να πούμε ότι κάτι πηγαίνει στραβά. Αυτή είναι η περίπτωση της ταινίας Deadpool & Wolverine, η οποία με το trailer της προσπαθεί να μας προσελκύσει με έναν τρόπο που δεν μπορεί παρά να μας στείλει για ύπνο. Υιοθετώντας την κλασική συνταγή macho, εφέ και λάτεξ, η ταινία προσπαθεί να μας κερδίσει με ένα επιτυχημένο μουσικό κομμάτι ως υπόβαθρο. Ένα κολπάκι αναπόφευκτο για ένα προϊόν που φαίνεται να πλησιάζει την απόγνωση.

Αναρωτιέται κανείς γιατί ο Ryan Reynolds, ο πρωταγωνιστής της ταινίας, επιλέγει έναν τόσο αποτυχημένο και αβολό τρόπο προώθησης; Ουσιαστικά, η απάντηση είναι απλή: τα χρήματα. Όμως, αυτό φαίνεται να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να δείξει ότι η ταινία δεν είναι αρκετά σίγουρη για τον εαυτό της. Ωστόσο, το θέμα είναι ότι η προώθηση μιας ταινίας με τέτοιο τρόπο δεν είναι παρά μια ακόμα επιπολαστική απόπειρα εταιρικής επωνυμίας.

Το Deadpool & Wolverine προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι η ταινία που χρειαζόμαστε για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Αναλογίζεται την επιβλητική εμφάνιση ενός cool skate park, παρουσιάζοντας τον εαυτό του σαν ένα προϊόν που θα μας βελτιώσει, ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα κακό σούπερ μάρκετ που προσπαθεί να μας πάρει τα χρήματα εύκολα και γρήγορα.

Τελικά, αυτή η πρακτική μάς δείχνει πόσο απεγνωσμένα προσπαθεί η Marvel να αλλάξει ένα προϊόν σε αντι-προϊόν, χρησιμοποιώντας απόπειρες αντίστροφης ψυχολογίας και συναισθηματικής επηρεασμού. Ο κινηματογράφος βρίσκεται σε επισφαλή θέση αυτές τις μέρες και αυτό είναι προφανές. Από την πτώση του «The Fall Guy», με πρωταγωνιστές τους Ryan Gosling και Emily Blunt, μέχρι το αποτυχημένο Deadpool & Wolverine, οι ταινίες υπερηρώων δεν ενθουσιάζουν πλέον το κοινό. Η ανάγκη για προσπάθειες μάρκετινγκ που απευθύνονται σε… ανεγκέφαλους είναι μια αθέατη παραδοχή ότι κάτι πάει στραβά.

Το μόνο που μένει είναι ένα franchise που δεν σέβεται τον εαυτό του και, κατά συνέπεια, δεν σέβεται ούτε το κοινό του. Η συμβιβαστική ψυχολογία και η επιτήδευση της ανατροπής είναι απλώς μια απελπιδοτική προσπάθεια για να δώσει νέα πνοή σε ένα προϊόν που φαίνεται να έχει χάσει τον χάρμα του θεατή. Είναι καιρός να αντιστρέψουμε τον τρόπο σκέψης μας και να μην τις υποστηρίζουμε πια.

Συνεπώς, σε αντίδραση σε αυτήν την απελπιδοτική προσέγγιση, σας συνιστώ να μην δείτε την ταινία Deadpool & Wolverine. Πρόκειται απλά για μια ακόμα παραγωγή που χάνει τον εαυτό της και προσπαθεί να μας κερδίσει με επιπολαστικές και απατηλές τακτικές. Ας δείξουμε ότι δεν αποδεχόμαστε τέτοιου είδους παραγωγές και ας στηρίξουμε τον κινηματογράφο που αξίζει την προσοχή μας.