5 Δεκεμβρίου 2025

Νέος προγραμματισμός για τα ταξίδια εξοικείωσης: Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον ΕΟΤ

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και Υπηρεσιών Εξωτερικού (ΕΟΤ) έχει εκδώσει μια εγκύκλιο για τον βελτιωμένο προγραμματισμό και την αποτελεσματική συνεργασία με την Κεντρική Υπηρεσία του οργανισμού για την οργάνωση και υλοποίηση των ταξιδιών εξοικείωσης. Είναι σημαντικό ο προγραμματισμός και η υποβολή προτάσεων για αυτά τα ταξίδια να προσαρμόζονται στην στρατηγική μάρκετινγκ του Υπουργείου Τουρισμού για τον ελληνικό τουρισμό και την προβολή του ΕΟΤ, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής αγοράς
Νέος προγραμματισμός για τα ταξίδια εξοικείωσης: Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον ΕΟΤ
Για να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα, οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού πρέπει να υποβάλλουν αίτημα στην Κεντρική Υπηρεσία τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού, προκειμένου να εξασφαλιστούν λογικές τιμές για τις απαιτούμενες υπηρεσίες και να επιτευχθεί επιτυχία στο ταξίδι. Αποφεύγεται η διεξαγωγή των ταξιδιών εξοικείωσης κατά τη διάρκεια της περιόδου τουριστικής αιχμής, εκτός αν αυτά είναι αναγκαία λόγω έκτακτων συνθηκών ή στο πλαίσιο ενός πλάνου διαχείρισης κρίσης, ή εάν η θεματολογία τους περιλαμβάνει ειδικά έθιμα, γεγονότα και εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε περίοδο τουριστικής αιχμής
Νέος προγραμματισμός για τα ταξίδια εξοικείωσης: Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον ΕΟΤ
Οι άξονες προβολής του ελληνικού τουρισμού όπως αναφέρονται στο Σχέδιο Μάρκετινγκ Ελληνικού Τουρισμού ετών 2023-2024 περιλαμβάνουν τα εξής: προώθηση της χώρας κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου με έμφαση στις εμπειρίες και τα τουριστικά προϊόντα της κατά τη διάρκεια της χειμερινής και ανοιξιάτικης περιόδου, προκειμένου να επιτευχθεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επίσης, προωθείται η γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών, με έμφαση σε λιγότερο γνωστούς νησιωτικούς και ηπειρωτικούς προορισμούς, καθώς και στα City Break προορισμούς όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο και άλλες πόλεις
Επιπλέον, γίνεται προβολή περιοχών της χώρας που επηρεάζονται από ειδικές συνθήκες, όπως φυσικές καταστροφές, και υπάρχει έμφαση στην ενίσχυση της ζήτησης σε κλασικούς στόχους, αλλά και σε ειδικά κοινά όπως οι digital nomads, οι ΑμεΑ, η ομογένεια, η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα κλπ., προωθώντας τον προσβάσιμο τουρισμό για όλους. Επίσης, δίνεται έμφαση στη βιωσιμότητα και την προώθηση του πράσινου τουρισμού και των “green” εμπειριών
Τέλος, γίνεται γνωριμία με την πληθώρα πολιτιστικών και αθλητικών γεγονότων που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια του έτους και τονίζεται η συνολική εμπειρία του ελληνικού τρόπου ζωής και του πολιτισμού της χώρας. Με την υλοποίηση αυτών των άξονων προβολής, ο ΕΟΤ στοχεύει να ενισχύσει τον ελληνικό τουρισμό και να προάγει τον ποικίλο τουριστικό τομέα της χώρας.