4 Δεκεμβρίου 2025

Ο Giorgio Armani και η αφοσίωσή του στη μόδα

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Στα 89 του ο Giorgio Armani εξακολουθεί να είναι το απόλυτο αφεντικό στον κόσμο της μόδας. Με το μεγάλο του σόου με τίτλο “One Night Only Venice”, ο διάσημος σχεδιαστής θέλησε να κάνει κάτι διαφορετικό από τους συναδέλφους του. Παρά το γεγονός ότι άλλοι ιταλοί οίκοι μόδας έχουν πωληθεί σε ξένους επενδυτές, ο Armani παραμένει ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας που φέρει το όνομά του.

Ο Armani έχει αντιμετωπίσει κριτική για αυτήν την απόφαση, με ορισμένους οικονομικούς αναλυτές να υποστηρίζουν ότι έχει υποτιμήσει την αξία της επιχείρησής του. Ωστόσο, ο ίδιος διευκρινίζει ότι δεν έχει ποτέ αμφισβητήσει τις επιλογές του και απορρίπτει την ιδέα να πουλήσει την εταιρεία σε μια μεγάλη γαλλική κοινοπραξία.

Ο Armani εκφράζει την αποστροφή του για την εξαγορά από μεγάλες γαλλικές εταιρείες, θεωρώντας την προσπάθεια ελέγχου του παντός ως γελοία. Η δική του επιχείρηση συμπεριλαμβάνει εμπορικές φίρμες όπως η Emporio Armani και η Armani Exchange, καθώς και την πολυτελή σειρά Giorgio Armani. Το 2022, ο όμιλος του σημείωσε ένα έσοδο 2,35 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 16,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο Armani θεωρείται μία από τις πιο επιδραστικές φιγούρες του 20ού αιώνα στην ιταλική υψηλή μόδα, μαζί με τους Versace και Valentino. Ξεκίνησε την καριέρα του ως διακοσμητής βιτρινών στο πολυτελές πολυκατάστημα La Rinascente του Μιλάνου πριν ιδρύσει τον δικό του οίκο μόδας το 1975. Η διάσημη στυλιστική του προσέγγιση και η αποδομημένη αντίληψή του για τα ανδρικά σακάκια τον έκαναν πρωτοπόρο στον χώρο της μόδας.

Ο Giorgio Armani παραμένει στενά συνδεδεμένος με την εταιρεία του και προσέχει ακόμη και τις μικρές λεπτομέρειες. Με δεδομένη την αφοσίωσή του, σημειώνει ότι φοβάται την ιδέα του θανάτου, αφού θέλει να διασφαλίσει ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει να έχει το αποτύπωμα του. Παρά την πάροδο του χρόνου, ο Armani έχει προσαρμοστεί στην εξέλιξη της μόδας, αλλά κρατά το δικό του στυλ. Παράλληλα, εκφράζει ανησυχία για την έλλειψη αφοσίωσης από τη νεότερη γενιά καταναλωτών μόδας, καθώς θεωρεί ότι οι τάσεις είναι πολύ επιφανειακές και αλλάζουν πολύ γρήγορα.

Η συνεχής αφοσίωση του Armani στη μόδα και η επιτυχημένη του εταιρεία αποτελούν σαφή απόδειξη της κληρονομιάς του στον χώρο της υψηλής μόδας.

Ο Giorgio Armani και η αφοσίωσή του στη μόδα