5 Οκτωβρίου 2025

Το ηλεκτρικό VW Polo

Τελευταία Άρθρα

Το ηλεκτρικό VW Polo

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει το ηλεκτρικό μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Polo. Το νέο αυτοκίνητο θα έχει παρόμοιες διαστά

Πρωινό στα Άκρα

Στα byrektore της Τίρανας, μπορεί κανείς να απολαύσει πίτες με λεπτό φύλλο που ψήνονται δύο φορές και γεμίζουν με διάφορες γεύσεις. Αυτό το γρήγορο πρωινό

Η Ford ετοιμάζει δύο ακόμα ηλεκτρικά SUV

Οι πωλήσεις και οι αντιδράσεις των πελατών για το Ford Mustang Mach-E οδήγησαν την αυτοκινητοβιομηχανία να επιταχύνει την κατασκευή δύο επιπλέον SUV EV σχε

Single mother: Όσο καλή μητέρα κι αν είμαι, πάντα θα υπάρχει ένας «μπαμπάς» που λείπει

Ο γιος μου δεν έχει μπαμπά. Το παιδί μου είναι “προϊόν” μιας επιπόλαιης σχέσης 4 μηνών. Όταν ανακοίνωσα την εγκυμοσύνη μου στον σύντροφό μου, δήλωσε ότι δε

Τα συχνότερα λάθη που κάνουμε οι χωρισμένοι γονείς και πληγώνουμε τα παιδιά μας

Όλοι γνωρίζουμε ότι το διαζύγιο μπορεί να είναι δύσκολο να το αντέξουν και να το διαχειριστούν τα παιδιά. Αλλά, ο τρόπος που οι γονείς χειρίζονται το διαζύ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει το ηλεκτρικό μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Polo. Το νέο αυτοκίνητο θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με το Polo και θα μοιράζεται κάποια σχεδιαστικά στοιχεία με το ID.3 της οικογένειας μοντέλων ID της VW.

Η VW θέλει να είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και έχει επενδύσει πολλούς πόρους για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μετά το ID.3 και το ID.4, η εταιρεία ετοιμάζει την σειρά ID.1, η οποία θα περιλαμβάνει ένα μικρότερο, προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το Polo.

Η VW αναφέρει ότι το μοντέλο ID.1 θα έχει παρόμοιο μήκος με το Polo, περίπου 4 μέτρα. Σχεδιαστικά, θα παρουσιάζει ομοιότητες με το ID.3, με κάποιες μικρές διαφορές, ειδικά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που θα έχει απότομη κλίση.

Η τιμή του ID.1 αναμένεται να είναι χαμηλότερη από 20.000 ευρώ, καθιστώντας το προσιτό σε ένα ευρύ κοινό. Επίσης, το αυτοκίνητο θα βασίζεται στη MEB-Lite πλατφόρμα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μικρά μοντέλα του VW Group.

Όσον αφορά την τεχνολογία των μπαταριών, το ID.1 θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες σιδήρου φωσφορικού λιθίου (LiFePO4 ή LFP), οι οποίες προσφέρουν απόδοση σε ευρύ φάσμα θερμοκρασιών και είναι πιο οικονομικές. Αυτή η τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί επίσης από εταιρείες όπως η BYD και η Tesla.

Εκτός από το ID.1, η VW σχεδιάζει επίσης το ID.2, ένα υπερυψωμένο μοντέλο βασισμένο στο T-Cross. Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να παραχθούν στο εργοστάσιο της VW στη Μαρτορέλ της Ισπανίας.

Η VW συνεχίζει να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση και στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με στόχο να εξασφαλίσει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο στην αναμενόμενη ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας στον αυτοκινητοβιομηχανικό κλάδο.

Προηγούμενο άρθρο