11 Οκτωβρίου 2025

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Τελευταία Άρθρα

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

Κορωνοϊός: Χρειάζονται όλοι επαναληπτικό εμβόλιο κάθε χρόνο; Ο ειδικός απαντά

Το προηγούμενο διάστημα, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων(CDC) των ΗΠΑ απηύθυνε σύσταση για μία επαναληπτική δόση του εμβολίου κατά της COVID-19 κά

Νέα πρόκληση για τον Υπουργό Υγείας – Ερωτήματα για τη νέα ρύθμιση παράδοσης φαρμάκων σε χρονίως πάσχοντες

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Νεφροπαθών ζητά διευκρινίσεις για το νέο σύστημα παράδοσης φαρμάκων υψηλού κόστους σε ασθενείς που υποφέρουν από χρόνιες παθήσεις. Ο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι ο Λόρενς, ένας ιδιοκτήτης Tesla Model 3 στην Αμερική, ο οποίος αποκάλυψε στο Youtube την εμπειρία του με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο Λόρενς έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για περίπου 5 χρόνια και έχει διανύσει 250.000 χλμ. Πρόκειται για ένα Tesla Model 3 Performance του 2018 με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η αρχική αυτονομία του οχήματος ήταν περίπου 500 χλμ. Ο Λόρενς μιλά για τη μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας, η οποία, σύμφωνα με την εφαρμογή της Tesla, έχει μειωθεί κατά 8-11% μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια. Η εφαρμογή έδειξε επίσης ότι η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας ήταν περίπου 75,2 kWh όταν το Model 3 Performance ήταν καινούργιο, ενώ τώρα ανέρχεται σε 66,2 kWh, με μια απώλεια 11,4%. Η οδηγική συμπεριφορά του Λόρενς επηρεάζει την απόδοση της μπαταρίας (του αρέσει να οδηγεί γρήγορα και όχι οικονομικά), ενώ ο συχνός φόρτισμας σε σταθμούς της Tesla επίσης επηρεάζει την απόδοση της μπαταρίας. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι η κατάσταση της μπαταρίας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως ο καιρός, τον τρόπο οδήγησης, το έδαφος, τις συνήθειες φόρτισης και πολλά άλλα. Όσον αφορά τις επισκευές, μετά από τα 250.000 χλμ, ο Λόρενς χρειάστηκε να αντικαταστήσει την υποδοχή φόρτισης (600 δολάρια), ένα αμορτισέρ της ανάρτησης (300 δολάρια), την μπαταρία 12V (125 δολάρια) και το φίλτρο αέρα της καμπίνας, το οποίο αγόρασε από το Amazon έναντι 15 δολαρίων. Επίσης, αντικατέστησε τα αρχικά ελαστικά Michelin 4S με φθηνότερα κινεζικά ελαστικά, κόστους 75 δολαρίων το ένα. Έτσι, μετά από 250.000 χλμ, ο Λόρενς ξόδεψε μόλις 2.000 δολάρια για τη συντήρηση του οχήματος. Η συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς και άλλες αναφορές από ιδιοκτήτες μεγάλης διάρκειας, αποδεικνύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ικανοποιούν την ανάγκη για χαμηλά έξοδα συντήρησης, τα οποία είναι ασύγκριτα μικρότερα από ένα αυτοκίνητο με εσωτερική καύση.