12 Μαρτίου 2025

«Η βιωσιμότητα στον τουρισμό: Μια ευκαιρία για αλλαγή» – Ο Ανδρέας Ταπραντζής στο συνέδριο του Travel.gr

Τελευταία Άρθρα

Μικροπλαστικά στα σύννεφα: Μια νέα απειλή για τον καιρό

Τα μικροπλαστικά, αυτά τα μικρά κομμάτια πλαστικού που είναι μικρότερα από πέντε χιλιοστά, βρέθηκαν πρόσφατα ακόμα και σε σύννεφα πάνω από τα βουνά. Μια νέα

Φύλλα Παπάγιο: Η Φυσική Υπερδύναμη Κατά του Καρκίνου – Αξιοποιήστε τα Φύλλα Παπάγιο στη Διατροφή σας!

Τα φύλλα παπάγιο είναι γνωστά για τα ισχυρά οφέλη τους. Η πλούσια σύνθεσή τους σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και ένζυμα τα καθιστά αναπόσπαστο μέρος

Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ: Πρωτοπόρα της ανάπτυξης στην Ελλάδα

Το Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ αναδείχθηκε ως μία από τις πιο δυναμικές εταιρείες στην Ελλάδα, κερδίζοντας τον τίτλο του Growth Pioneer στα φετινά «Growth Awards». Τα β

Παιδί: Προς μια υγιεινή διατροφή

Η διατροφή είναι ένας σπουδαίος παράγοντας για την υγεία των παιδιών μας. Όμως, πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα τρώνε υγιεινά; Η απάντηση

Ο Χορός των Πουλιών: Ένα Φάρμακο για την Ψυχή μας”

Σε μία εποχή όπου ζούμε στη βιαστική και αγχωτική αστική ζωή, συχνά παραμελούμε τις απλές χαρές που μας προσφέρει η φύση. Ωστόσο, αν κοιτάξουμε γύρω μας, θα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Στην έναρξη του συνεδρίου του Travel.gr, ο CEO της AVIS, Ανδρέας Ταπραντζής, αναφέρθηκε στη σημασία της βιωσιμότητας στον τουρισμό, χαρακτηρίζοντάς την ως μια ευκαιρία για αλλαγή και όχι ως κόστος στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Ο κ. Ταπραντζής τόνισε ότι ο κόσμος, παρά τις δυσάρεστες ειδήσεις για φυσικές καταστροφές, έχει πλέον αυξημένη συνείδηση σχετικά με την κλιματική αλλαγή. Παράλληλα, αναφέρθηκε στον τουρισμό ως έναν τομέα που συνεισφέρει πάνω από 10% στο παγκόσμιο άνθρακα και παρέθεσε στοιχεία από έρευνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που αποδεικνύουν τη βούληση των ταξιδιωτών να προχωρήσουν σε δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Ο CEO της AVIS επεσήμανε ότι, μέχρι τώρα, η στρατηγική ήταν η μείωση του τουρισμού, των κατασκευών και της κατανάλωσης για τη διατήρηση της βιωσιμότητας. Ωστόσο, αυτή η προσέγγιση προκαλεί αντιδράσεις, ακόμη και από χώρες που δεν έχουν συμβάλει ιδιαίτερα στο πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής. Ο κ. Ταπραντζής πρότεινε μια νέα προσέγγιση, βασισμένη στην εκμετάλλευση της ευκαιρίας που προσφέρει η βιωσιμότητα. Ειδικότερα, ανέφερε ότι πάνω από το 70% των ταξιδιωτών προτιμούν να ταξιδεύουν με οργανισμούς που πληρούν κριτήρια βιωσιμότητας και πάνω από το 40% είναι διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω χρήματα για τη βιωσιμότητα. Επιπλέον, το 80% είναι έτοιμο να αναλάβει ενεργό δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Συνοψίζοντας, ο κ. Ταπραντζής επισήμανε ότι η βιωσιμότητα στον τουρισμό δεν αποτελεί κόστος, αλλά μια ευκαιρία για αλλαγή και ανάπτυξη. Από τον τομέα του τουρισμού προκύπτουν πολλές δυνατότητες για βιώσιμες πρακτικές και καινοτομίες που μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Είναι καθήκον όλων μας, επιχειρήσεων και ταξιδιωτών, να συνεισφέρουμε σε αυτήν την προσπάθεια και να επιδιώξουμε έναν τουρισμό πιο βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον.