12 Μαρτίου 2025

«Νέοι πολιτισμοί, νέοι ταξιδιώτες: Πολιτισμός και τουρισμός στην εποχή του σήμερα»

Τελευταία Άρθρα

Φύλλα Παπάγιο: Η Φυσική Υπερδύναμη Κατά του Καρκίνου – Αξιοποιήστε τα Φύλλα Παπάγιο στη Διατροφή σας!

Τα φύλλα παπάγιο είναι γνωστά για τα ισχυρά οφέλη τους. Η πλούσια σύνθεσή τους σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και ένζυμα τα καθιστά αναπόσπαστο μέρος

Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ: Πρωτοπόρα της ανάπτυξης στην Ελλάδα

Το Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ αναδείχθηκε ως μία από τις πιο δυναμικές εταιρείες στην Ελλάδα, κερδίζοντας τον τίτλο του Growth Pioneer στα φετινά «Growth Awards». Τα β

Παιδί: Προς μια υγιεινή διατροφή

Η διατροφή είναι ένας σπουδαίος παράγοντας για την υγεία των παιδιών μας. Όμως, πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα τρώνε υγιεινά; Η απάντηση

Ο Χορός των Πουλιών: Ένα Φάρμακο για την Ψυχή μας”

Σε μία εποχή όπου ζούμε στη βιαστική και αγχωτική αστική ζωή, συχνά παραμελούμε τις απλές χαρές που μας προσφέρει η φύση. Ωστόσο, αν κοιτάξουμε γύρω μας, θα

Ανησυχία στην Ιταλία: Επιδείνωση της κατάστασης με τον κορονοϊό

Η Ιταλία βρίσκεται αντιμέτωπη με αυξητική τάση στα περιστατικά κορονοϊού, προκαλώντας ανησυχία στις αρχές της χώρας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από το

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια συναρπαστική συζήτηση για τη σχέση του πολιτισμού και του τουρισμού πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο συνέδριο του Travel.gr. Ο διευθυντής του Μουσείου Uffizi, Eike Schmidt και η Γενική Διευθύντρια του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Άννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, απάντησαν στις ερωτήσεις της Τίνας Μανδηλαρά και προσέφεραν τη δική τους σκοπιά για το πώς μπορούν δύο από τα πιο αξιοσημείωτα μουσεία παγκοσμίως να διατηρήσουν την αξία τους και να ελκύσουν νέους ανθρώπους.

«Συνεργαζόμενοι με νέους ταξιδιώτες»

Το 2021, η γκαλερί Uffizi ανέβηκε στην κορυφή του πολιτιστικού πανθεώνα στην Ιταλία, χαρίζοντας σε αυτούς που την επισκέφθηκαν αξέχαστες εμπειρίες, ξεπερνώντας ακόμα και τα αρχαιολογικά αξιοθέατα της χώρας, όπως το Κολοσσαίο. Απαντώντας στην ερώτηση της Τίνας Μανδηλαρά σχετικά με το πώς κατάφερε αυτή η τεράστια αλλαγή στο προφίλ του μουσείου Uffizi να συμβεί μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, ο κ. Schmidt εξήγησε: «Θεωρώ ότι το σημαντικότερο ήταν η απόφαση να συνεργαστούμε με νέους ταξιδιώτες για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Ξεκινήσαμε την παρουσία μας στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με στόχο να φέρουμε πιο κοντά τα νέα παιδιά στον πολιτισμό. Ανακαλύψαμε ότι αν και αρχικά είχαν αμφιβολίες για την επίσκεψη σε ένα μουσείο, μπορούσαν να γίνουν παθιασμένοι επισκέπτες. Τα μέλη της νέας γενιάς έχουν πολλές ιδιαιτερότητες και κάθε μία είναι ένας ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις προτιμήσεις τους. Προσπαθούμε να συνεργαστούμε μαζί τους, ακόμα και με νεαρούς influencers και σεφ, ένα πράγμα που ίσως φαινόταν εκκεντρικό πριν. Ωστόσο, η εξωτικότητα αποτελεί την καλύτερη πύλη για να βρούμε αυτό που τους αρέσει. Επιπλέον, μέσα στα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να διπλασιάσουμε σχεδόν την έκταση της γκαλερί Uffizi, εκμεταλλευόμενοι τους υπάρχοντες χώρους και μεταφέροντας γραφεία και αποθήκες σε νέες τοποθεσίες. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε περισσότερες αίθουσες με περισσότερα έργα τέχνης. Επίσης, δημιουργήσαμε έναν όμορφο καφέ χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα ποτό ή ένα γεύμα και να ξεκουραστούν πριν συνεχίσουν την περιήγησή τους στο μουσείο».