29 Απριλίου 2025

«Νέοι πολιτισμοί, νέοι ταξιδιώτες: Πολιτισμός και τουρισμός στην εποχή του σήμερα»

Τελευταία Άρθρα

Οι γονείς που αλλάζουν τους εαυτούς τους γίνονται καλοί γονείς

Συχνά ως γονείς, προσπαθούμε να αλλάξουμε κάποιο χαρακτηριστικό συμπεριφοράς των παιδιών μας, όπως η γκρίνια, ο θυμός, η επιθετικότητα ή τα πείσματα. Αυτή η

Πώς να καταπραΰνετε το κατοικίδιό σας από τον φόβο της ηλεκτρικής σκούπας

Τα κατοικίδια μας είναι σημαντικά και θα κάναμε τα πάντα για να τα προστατεύσουμε και να τα βοηθήσουμε να νιώθουν άνετα. Ωστόσο, κάθε τετράποδος ήρωας έχει έ

Οι 4 μοναδικές ικανότητες ενός υψηλά ευαίσθητου ανθρώπου

Μεγάλοι αριθμοί ανθρώπων με υπεραισθητηριακή φύση ή υψηλή ευαισθησία θεωρούν την ικανότητά τους να αντιλαμβάνονται έντονα συναισθηματικές εντάσεις στο περιβά

Σούσουρο μετά τις γιορτές; Τρεις συμβουλές για να ανακάμψετε και να αντιμετωπίσετε την κούραση

Μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, πολλοί από εμάς αισθανόμαστε εξουθενωμένοι και κουρασμένοι. Οι προετοιμασίες, τα δώρα, τα γεύματα και οι μετακινήσεις μας

Κρυολόγημα σε γάτες: Αναγνώριση, αντιμετώπιση και προληπτικές συμβουλές

Ο χειμώνας έρχεται και μαζί του φέρνει τις κρυολογηματικές ασθένειες. Όπως και οι άνθρωποι, οι γάτες δεν αποφεύγουν αυτά τα ανεπιθύμητα συμβάντα. Αυτό δημιουρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια συναρπαστική συζήτηση για τη σχέση του πολιτισμού και του τουρισμού πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο συνέδριο του Travel.gr. Ο διευθυντής του Μουσείου Uffizi, Eike Schmidt και η Γενική Διευθύντρια του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Άννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, απάντησαν στις ερωτήσεις της Τίνας Μανδηλαρά και προσέφεραν τη δική τους σκοπιά για το πώς μπορούν δύο από τα πιο αξιοσημείωτα μουσεία παγκοσμίως να διατηρήσουν την αξία τους και να ελκύσουν νέους ανθρώπους.

«Συνεργαζόμενοι με νέους ταξιδιώτες»

Το 2021, η γκαλερί Uffizi ανέβηκε στην κορυφή του πολιτιστικού πανθεώνα στην Ιταλία, χαρίζοντας σε αυτούς που την επισκέφθηκαν αξέχαστες εμπειρίες, ξεπερνώντας ακόμα και τα αρχαιολογικά αξιοθέατα της χώρας, όπως το Κολοσσαίο. Απαντώντας στην ερώτηση της Τίνας Μανδηλαρά σχετικά με το πώς κατάφερε αυτή η τεράστια αλλαγή στο προφίλ του μουσείου Uffizi να συμβεί μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, ο κ. Schmidt εξήγησε: «Θεωρώ ότι το σημαντικότερο ήταν η απόφαση να συνεργαστούμε με νέους ταξιδιώτες για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Ξεκινήσαμε την παρουσία μας στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με στόχο να φέρουμε πιο κοντά τα νέα παιδιά στον πολιτισμό. Ανακαλύψαμε ότι αν και αρχικά είχαν αμφιβολίες για την επίσκεψη σε ένα μουσείο, μπορούσαν να γίνουν παθιασμένοι επισκέπτες. Τα μέλη της νέας γενιάς έχουν πολλές ιδιαιτερότητες και κάθε μία είναι ένας ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις προτιμήσεις τους. Προσπαθούμε να συνεργαστούμε μαζί τους, ακόμα και με νεαρούς influencers και σεφ, ένα πράγμα που ίσως φαινόταν εκκεντρικό πριν. Ωστόσο, η εξωτικότητα αποτελεί την καλύτερη πύλη για να βρούμε αυτό που τους αρέσει. Επιπλέον, μέσα στα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να διπλασιάσουμε σχεδόν την έκταση της γκαλερί Uffizi, εκμεταλλευόμενοι τους υπάρχοντες χώρους και μεταφέροντας γραφεία και αποθήκες σε νέες τοποθεσίες. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε περισσότερες αίθουσες με περισσότερα έργα τέχνης. Επίσης, δημιουργήσαμε έναν όμορφο καφέ χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα ποτό ή ένα γεύμα και να ξεκουραστούν πριν συνεχίσουν την περιήγησή τους στο μουσείο».