30 Απριλίου 2025

Η εξαιρετική προσέγγιση μιας Έλληνας εκπαιδεύτριας για την αντιμετώπιση των λαθών των παιδιών

Τελευταία Άρθρα

Ουράνιο Τόξο: Η Μαγεία της Διατροφής μέσα από τα Χρώματα”

Το παιδί και η διατροφή είναι δύο έννοιες που συχνά χτυπούν κόκκινο στο μυαλό των γονέων. Το πώς καταφέρνουμε να πείσουμε τα παιδιά να φάνε λαχανικά είναι μια

Η αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη: Πώς να απαντήσουμε στα παιδιά μας”

Το άρθρο μετάφραση: "Παιδί: «Μαμά, υπάρχει Άγιος Βασίλης;» Τι απαντάμε;" Τα Χριστούγεννα αποτελούν δίχως αμφιβολία μια από τις πιο σημαντικές γιορτές για τον

Ντύλαν: Ένας γαστρονομικός παράδεισος στην Αθήνα”

Το 2006, κατά τη διάρκεια των μαζικών μαθητικών καταλήψεων, ο Βαγγέλης Βέης αποφασίζει να ακολουθήσει το πάθος του για τη μαγειρική και να δημιουργήσει κάτι

Νέα Μελέτη Αποκαλύπτει: Η Αρνητική Συνέπεια του “Phubbing” στις Σχέσεις

Περιγραφή: Η πρακτική του "phubbing", δηλαδή το να αγνοείτε τον σύντροφό σας για να ασχοληθείτε με το κινητό σας τηλέφωνο, μπορεί να έχει σοβαρές και αρνητικ

Ψυχολογία: Η δύναμη της αλλαγής και ονειρευτείτε τον δικό σας δρόμο

Όλοι μας, ανεξαρτήτως του πόσο σίγουροι είμαστε για το μονοπάτι που ακολουθούμε, φτάνουμε σε σημεία στη ζωή μας όπου αισθανόμαστε ότι πρέπει να προχωρήσουμε

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ένας πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος για την αντιμετώπιση των λαθών από τους δασκάλους αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχημένη εκπαίδευση, καθώς τα λάθη των μαθητών έχουν την δυνατότητα να τους τραυματίσουν και να τους αποθαρρύνουν από το να προσπαθήσουν ξανά. Αντί να θεωρούν οι εκπαιδευτές τα λάθη ως τον απόλυτο εχθρό της εκπαίδευσης, προσφέροντας αμέσως τις σωστές απαντήσεις ή καταδικάζοντας και τιμωρώντας τα λάθη, θα ήταν πολύ πιο εποικοδομητικό να τα αντιμετωπίζουν ως ισχυρά εργαλεία μάθησης. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ενθαρρύνουν τα παιδιά να αναλαμβάνουν ρίσκα και να κάνουν λάθη, αντί να τα αποτρέπουν από αυτό.

Αυτή η επαναστατική φιλοσοφία υιοθετείται από μια εκπαιδευτικό που διαχειρίζεται τη σελίδα “Μικρά Ανθρωπάκια”, όπου μοιράστηκε μια συναρπαστική ανάρτηση σχετικά με το πώς οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διορθώνουν τα λάθη των μαθητών. Οι κόκκινες διορθώσεις και τα αρνητικά σχόλια έχουν την τάση να αποθαρρύνουν τους μαθητές και να επηρεάζουν αρνητικά την ψυχολογία τους. Αυτή η εκπαιδευτικός προτείνει μια προσέγγιση που ολοκληρώνει μια κενή θέση στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, μια προσέγγιση που θα μπορούσε να βοηθήσει τα παιδιά να μην αισθάνονται ότι τους αφαιρούν τις ευκαιρίες τους με κάθε μη απόλυτα επιτυχημένη προσπάθεια που κάνουν.