4 Οκτωβρίου 2025

Η Ευκαιρία του Κοινού Λόγου: Η Συνδεση της Εταιρικής Κουλτούρας με την Επιτυχία

Τελευταία Άρθρα

Ο συγκινητικός αποχωρισμός από την μικρή Άντα πριν την υιοθεσία

Έχοντας ξεκινήσει την διαδικασία υιοθεσίας ενός μικρού κοριτσιού από την Ουγκάντα, η γνωστή σχεδιάστρια μόδας, Χριστίνα Κοντοβά, βρίσκεται στην Ουγκάντα εδ

Όταν ο πατέρας είναι απών: Πώς μπορεί να το διαχειριστεί μια μητέρα

Στην οικογένεια, ο πατέρας και η μητέρα έχουν διαφορετικούς ρόλους. Παρόλο που αυτοί οι ρόλοι μπορεί να διαφέρουν ανάμεσα στις οικογένειες, οι γονείς μοιρά

Περιοχές με 9θέσια Ταξί

Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχεδιάζει να εφαρμόσει μέτρα στήριξης για τους συγγενείς των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στις Τέμπες, που

Έτσι θα είναι οι λιμουζίνες του μέλλοντος

Η Audi παρουσιάζει το αναμενόμενο μοντέλο της, το Audi Grand Sphere. Αναμένεται να ενσωματώνει την κομψότητα, την άνεση και την ευρυχωρία σε μια λιμουζίνα

Η σημασία της ισότητας των φύλων

Αγαπητή μου κόρη, Σου γράφω αυτό το γράμμα γιατί ανησυχώ για τον επικίνδυνο κόσμο στον οποίο ζούμε, και για τον περιορισμένο ρόλο που αναμένεται να

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ποια είναι η σχέση μεταξύ της κουλτούρας μιας επιχείρησης, του δημόσιου λόγου και των κερδοσκοπικών αποτελεσμάτων της; Ας εξετάσουμε τα πράγματα λεπτομερώς: Δημόσιος Λόγος Η δημόσια ομιλία περιλαμβάνει περισσότερους ανθρώπους από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς και συμβαίνει σε πολλές περισσότερες περιπτώσεις από ό,τι νομίζετε. Για παράδειγμα, η δημόσια ομιλία συμβαίνει όταν μιλάτε στους πελάτες και τους συνεργάτες σας. Είναι επίσης κάθε συνομιλία σας με τους συναδέλφους σας στην εταιρεία στην οποία εργάζεστε. Φυσικά, μιλάτε δημόσια όταν κάνετε μια παρουσίαση στην ομάδα σας ή στο κοινό, καθώς και όταν συμμετέχετε σε ένα πάνελ. Η κουλτούρα μιας επιχείρησης περιλαμβάνει τις βασικές αξίες, τις πεποιθήσεις, τα νοήματα, τους κανόνες και τις προσδοκίες που μοιράζονται οι μέλη της και μεταδίδονται ως αποδεκτά στα νέα μέλη. Σύμφωνα με την έρευνα του James Heskett στο Harvard Business School, μια επιχείρηση με ισχυρή κουλτούρα έχει αύξηση των κερδοσκοπικών της ποσοστών κατά 20-30%, σε σύγκριση με μια εταιρεία στον ίδιο τομέα με αδύναμη κουλτούρα. Αφού καθαρίσαμε τον ορισμό της δημόσιας ομιλίας και της κουλτούρας μιας επιχείρησης, ας εξετάσουμε την κουλτούρα του δημόσιου λόγου στις επιχειρήσεις και πώς αυτή επηρεάζει τα κερδοφόρα αποτελέσματά τους. Αν και μερικοί θεωρούν τον δημόσιο λόγο μια ασήμαντη πτυχή, είναι γεγονός ότι οι χειρονομίες, οι αγκαλιές, οι χαιρετισμοί, ο τρόπος που χρησιμοποιείτε τον ενικό ή τον πληθυντικό, η ενεργητική ακρόαση, η διάρκεια, το ύφος, ακόμα και η ελευθερία της έκφρασης όλα συμβάλλουν στο στυλ της επικοινωνίας μέσα στην επιχείρηση και επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τους πελάτες και, ως εκ τούτου, τις πωλήσεις. Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτά που αποκαλύπτει η έρευνα της Christine Porath για την επικοινωνία με αγένεια στον εργασιακό χώρο: Το 66% των εργαζομένων εγκαταλείπει τις προσπάθειες για καλύτερα αποτελέσματα.Το 80% δεν ανησυχεί για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η επιχείρηση.Η απόδοση ενός ατόμου που αντιμετωπίζει αγενή συμπεριφορά από έναν συνάδελφο μειώνεται κατά 25% και οι ιδέες του περιορίζονται κατά 45%. Δηλαδή, όταν υπάρχει αγένεια στην επικοινωνία, οι υπάλληλοι γίνονται απλοί εκτελεστές και σιγά-σιγά απομακρύνονται διάνοια και συναίσθηση (σιωπηρή παραίτηση). Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι η ισχυρή κουλτούρα του δημόσιου λόγου σε μια επιχείρηση έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία σήμερα, καθώς οι υπαλλήλοι είναι πιο επιλεκτικοί στις εργασιακές τους επιλογές σε σχέση με το παρελθόν. Ειδικά οι νέοι αναζητούν έναν σκοπό στην επαγγελματική τους πορεία. Η Νίνα Καλούτσα πραγματοποιεί το νέο online μαθήματά της, “Δημόσιος Λόγος για Στελέχη Επιχειρήσεων και Επαγγελματίες”. Εκμεταλλευτείτε τις εκπτώσεις της Black Friday.

(Γράφτηκε και περιεγράφηκε η online masterclass που προσφέρει η Νίνα Καλούτσα, για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το σχετικό σύνδεσμο)