16 Απριλίου 2025

Νέα ευκαιρία για την Coca-Cola: Επιλογές με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερη ποικιλία

Τελευταία Άρθρα

Γονείς και παιδιά: Η αξία της επικοινωνίας για τα συναισθήματά μας

Τα παιδιά αντλούν περισσότερα διδάγματα από τις πράξεις μας, παρά από τα λόγια μας. Για να εξασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα νιώθουν άνετα να εκφράζουν τα σ

Κλιμάκωση της θνησιμότητας από Covid σε Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων: Μια ανησυχητική πραγματικότητα

Η πανδημία του Covid-19 έχει έχει έναν πολύ αρνητικό αντίκτυπο στους ευάλωτους πληθυσμούς, ιδίως εκείνους που διαμένουν σε κλειστές μονάδες φροντίδας ηλικιωμ

Νέα δωρεά του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση προς το «ΑΤΤΙΚΟΝ»: Ενίσχυση της Μονάδας Μεταμόσχευσης με σύγχρονο εξοπλισμό

Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για τον εκσυγχρονισμό του εθνικού συστήματος υγείας, το Κοινωφελές Ιδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση πραγματοποίησε μια σημαντική δ

Σωτήρες αναδείχθηκαν εθελοντές που ελευθέρωσαν αβοήθητο γατάκι από τα θεμέλια οικοδομής

Συγκλονιστική περιπέτεια εκτυλίχθηκε στο Παλαιό Φάληρο και η εθελοντική ομάδα Alma Libre τη μοιράστηκε με τον κόσμο μέσω του Facebook. Αυτές οι ιστορίες μας

Ο ορθός τρόπος αποθεραπείας μετά από μια σκληρή προπόνηση

Κάνατε χθες ένα απαιτητικό γυμναστική και σήμερα οι μύες σας φαίνεται να μην το αντέχουν; Αυτή είναι μια φυσιολογική αντίδραση όταν η προπόνηση είναι ακραία

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Σε μια εποχή που η υγιεινή διατροφή και ο τρόπος ζωής παίρνουν την προηγούμενη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Coca-Cola στην Ελλάδα επιδιώκει συνεχώς την ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Ο στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και να τους βοηθήσει να διαχειρίζονται καλύτερα την κατανάλωση ζάχαρης από τα προϊόντα της.

Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει επιτύχει σημαντική μείωση της ζάχαρης και των θερμίδων στα αναψυκτικά της. Συγκεκριμένα, η μείωση ανέρχεται σε 18,7% για τη ζάχαρη και 18,2% για τις θερμίδες ανά 100 ml προϊόντος από το 2017 έως το 2022. Παράλληλα, η εταιρεία έχει εισαγάγει στην ελληνική αγορά προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη, όπως η Coca-Cola Zero και η Fanta με μειωμένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων της Coca-Cola στην Ελλάδα προέρχεται πλέον από προϊόντα με χαμηλή ή καθόλου ζάχαρη. Συγκεκριμένα, το 44% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας προέρχεται από αυτά τα προϊόντα. Αυτό αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο για την εταιρεία και αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές αναζητούν εναλλακτικές επιλογές με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Με στόχο να εξελιχθεί σε μία “total beverage” εταιρεία, η Coca-Cola αναπτύσσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών. Πέρα από την Coca-Cola Zero και τη Fanta με μειωμένη ζάχαρη, η εταιρεία προσφέρει επίσης ποικιλία συσκευασιών για καλύτερο έλεγχο των μερίδων. Αυτή η στρατηγική ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και στην προσπάθειά τους να διαχειριστούν καλύτερα την κατανάλωση ζάχαρης.

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής στρατηγικής “Από το αγρόκτημα στο πιάτο”, η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το 50% των πωλήσεών της μέχρι το 2025 να προέρχεται από προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μέσω αυτής της προσπάθειας, η εταιρεία υποστηρίζει την προώθηση ενός υγιεινού διατροφικού περιβάλλοντος.

Η Coca-Cola συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Με σταθερή δέσμευση για τη συνεχή καινοτομία, η εταιρεία προσφέρει προϊόντα που πέρα από την απόλαυση, προάγουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Οι προσπάθειες της Coca-Cola για τη μείωση της ζάχαρης στα προϊόντα της συμβάλλουν στη δημιουργία ενός υγιεινού διατροφικού περιβάλλοντος και την προσέλκυση νέων καταναλωτών που αναζητούν επιλογές προϊόντων με λιγότερη ζάχαρη.