Μετά από ένα σημαντικό ατύχημα με μια Ferrari LaFerrari, έρχονται τα επακόλουθα που μπορεί να οδηγήσουν σε υψηλά έξοδα. Ειδικά αν πρόκειται για ζημιά στο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, η αντικατάσταση του μπορεί να κοστίσει περισσότερα από ό,τι περιμέναμε
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος ενός νέου μονοκόκ από την ίδια την Ferrari ανέρχεται στο ιλιγγιώδες ποσό των 1 εκατομμυρίων ευρώ! Αυτό συνιστά περίπου τα τρία τέταρτα της αρχικής βασικής τιμής του αυτοκινήτου, που ξεκινούσε γύρω στα 1,3 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, λόγω της ανόδου της αξίας της από την κυκλοφορία της, οι τρέχουσες τιμές της LaFerrari στην αγορά ξεπερνούν σημαντικά το αρχικό ποσό, με ορισμένες να αναφέρονται και πάνω από 4,2 εκατ. δολάρια
Εάν η αντικατάσταση του μονοκόκ γίνει πραγματικότητα, τότε οι πρόσθετες εξαρτήματα δεν είναι καθόλου φθηνά. Ένα κομμάτι οροφής έχει κόστος 130 χιλιάδες ευρώ, ενώ το πίσω διάφραγμα φτάνει τις 27.500 ευρώ. Το μπροστινό υποπλαίσιο φαίνεται πιο λογικό με κόστος 12 χιλιάδες ευρώ, αλλά οι 14 βίδες τιτανίου που απαιτούνται ανέρχονται στα 70 ευρώ η μία. Και όλα αυτά χωρίς να έχει υπολογιστεί η εργασία, η οποία προφανώς θα συμπεριληφθεί στο τελικό ποσό
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν αξίζει να δαπανήσει κανείς κοντά στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ για να επισκευάσει μια LaFerrari, ή πιο σοφό είναι να την πουλήσει και να αποκτήσει το νέο μοντέλο που αναμένεται να κυκλοφορήσει σε λίγους μήνες. Οι πλούσιοι αντιμετωπίζουν διλήμματα που είναι αρκετά δύσκολα για τον υπόλοιπο κόσμο, και αυτό το σενάριο αποτελεί μία από αυτές τις περιπτώσεις.