Η διαφήμιση της Apple για το νέο iPad Pro έχει προκαλέσει αντιδράσεις και συζητήσεις για τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις διαφημίσεις. Η διαφήμιση ξεκινά με την υπόκρουση του τραγουδιού “All I Ever Need is You” και παρουσιάζει μια πρέσα να συνθλίβει διάφορα πολιτισμικά αγαθά και προϊόντα της ποπ κουλτούρας. Αυτό έχει προκαλέσει την οργή πολλών ανθρώπων που θεωρούν ότι η Apple καταστρέφει τον πολιτισμό και τη δημιουργικότητα με αυτή τη διαφήμιση.
Οι αντιδράσεις στη διαφήμιση ήταν έντονες, με ορισμένους ανθρώπους να χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση “φρικτή” και “εγκληματική”. Οι γνωστοί ηθοποιοί και καλλιτέχνες εξέφρασαν επίσης την ανησυχία τους για το μήνυμα που μεταφέρει η διαφήμιση.
Η Apple έχει αναλάβει την ευθύνη για τη διαφήμιση και έχει δηλώσει ότι η δημιουργικότητα βρίσκεται στο DNA της εταιρείας και ότι η πρόθεσή της ήταν να ενισχύσει τους δημιουργούς. Ωστόσο, πολλοί θεωρούν ότι η διαφήμιση αυτή καταστρέφει τον πολιτισμό και την ανθρώπινη εμπειρία.
Το γεγονός ότι η Apple αναγνωρίζει την αναστάτωση που προκάλεσε η διαφήμιση και ζητά συγγνώμη για αυτό, μαρτυρά την προσπάθειά της να αντιμετωπίσει την κρίση. Ωστόσο, η κατηγορηματική απόρριψη της διαφήμισης από πολλούς ανθρώπους δείχνει ότι η Apple έχει αποτύχει να εκφράσει το μήνυμα που ήθελε να περάσει.
Παρά τις αρνητικές αντιδράσεις, υπήρξαν και κάποιοι που θεώρησαν τη διαφήμιση εξαιρετική και την αντιλήφθηκαν ως το τέλος ενός κόσμου και την αρχή ενός άλλου. Ωστόσο, η πλειονότητα των αντιδράσεων ήταν αρνητικές και καταδεικνύουν τον προβληματισμό για τον τρόπο που η τεχνολογία επηρεάζει τη δημιουργικότητα και τον πολιτισμό.
Συνολικά, η νέα διαφήμιση του Apple iPad Pro αποτελεί μια μεγάλη αστοχία και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Η Apple θα πρέπει να αναθεωρήσει την προσέγγισή της στις διαφημίσεις και να λάβει υπόψη τις ανησυχίες των καταναλωτών για τον πολιτισμό και τη δημιουργικότητα.