Η Generali αναδεικνύεται σε έναν από τους πρωτοπόρους φορείς στον τομέα της ψηφιακής ασφάλισης, κερδίζοντας επάξια επτά διακρίσεις σε κορυφαίες εκδηλώσεις όπως τα BITE Awards και τα Content Marketing Awards. Μέσα από μία πολυεπίπεδη στρατηγική, η εταιρεία συνεχίζει να αναβαθμίζει τις ψηφιακές της εφαρμογές και το περιεχόμενό της, προσφέροντας έτσι βέλτιστη εξυπηρέτηση και ποιοτικά προϊόντα στους ασφαλισμένους της.
Η Generali προσαρμόζεται συνεχώς στις ανάγκες των πελατών που εμπιστεύονται την εταιρεία για την προστασία τους, αναζητώντας συνεχώς καινοτόμες λύσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Η εταιρεία δεν επενδύει μόνο σε ψηφιακά συστήματα και εφαρμογές, αλλά και στην επικοινωνία με το κοινό, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα και το ενδιαφέρον του περιεχομένου που διαμορφώνει.
Στη φετινή τελετή των BITE Awards, η Generali κέρδισε επαίνους σε διάφορους τομείς. Το βραβείο “BITE Awards: Αντώνης Απέργης (C.I.O. Generali), Μυρτώ Περάτη (C.O.O. Generali), Αγγελική Αλεξανδρή (Project Manager Generali), Δημήτρης Κολοκυθάς (Customer Journey Generali), Γεωργία Πιτσιγαυδάκη (Customer Journey Manager Generali), Daniel Garcia (Deputy Technology Manager Generali), Τάσος Κανελλόπουλος (Core Insurance Development Generali), Χρήστος Σκρέτας (Digital Development Generali)” αναδεικνύει τη συστηματική προσπάθεια της Generali για την επίτευξη βέλτιστης εξυπηρέτησης και προοδευτικών λύσεων για τους ασφαλισμένους της.
Επίσης, στα Content Marketing Awards, η Generali σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency, απέσπασε τιμητικές διακρίσεις για το ποιοτικό περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της. Η επιμονή και η προσοχή της Generali στην συνεκτική επικοινωνία με το κοινό αναγνωρίζονται με τα βραβεία “Content Marketing Awards: Σοφία Φαρδή (Marketing Generali), Σοφία Πλέσσα (SYCO), Άρτεμις Κώνστα (SYCO), Γρηγόρης Μισοκοίλης (SYCO), Σπύρος Μισοκοίλης (SYCO), Δωροθέα Αποστολοπούλου (Communications Generali), Νίκος Μπιζάς (SYCO)”.
Η Generali συνεχίζει να ακολουθεί τη στρατηγική της για την παροχή προσωποποιημένων λύσεων και καινοτόμων υπηρεσιών που ξεχωρίζουν από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς. Η επιτυχία της Generali στις διακρίσεις αυτές αποδεικνύει την πορεία μιας αξιόπιστης και συνεπούς εταιρείας, έχοντας ως στόχο τη συνεχή βελτίωση και την εξασφάλιση μιας υψηλού επιπέδου εμπειρίας για τους ασφαλισμένους της. Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali, δήλωσε: “Η στρατηγική μας έχει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μας. Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν τις προσπάθειές μας και μας δίνουν κίνητρο για το μέλλον. Συνεχίζουμε να διαμορφώνουμε προσωποποιημένες λύσεις και καινοτόμες υπηρεσίες που θα ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη αγορά, αφήνοντας το μοναδικό αποτύπωμα της Generali”.
Η Generali συνεχίζει την ανοδική της πορεία στον τομέα της ψηφιακής ασφάλισης, προσφέροντας την καλύτερη εμπειρία στους ασφαλισμένους της και ξεχωρίζοντας για την καινοτομία και την ποιότητα των υπηρεσιών της.