2 Οκτωβρίου 2025

Meta: Ποιά ήταν η αιτία που έπεσε το Facebook, Messenger και Instagram

Τελευταία Άρθρα

«Hijarbie»: Η Barbie με τη μαντίλα επιστρέφει

Μετά από ένα διάλειμμα έξι ετών, δημοσιεύτηκε στο Instagram η φωτογραφία μιας κούκλας που φοράει ένα ροζ φόρεμα και μια μαντίλα, ποζάροντας μπροστά σε ένα

ΜΙΚΙΟ: Ένα εντυπωσιακό σπίτι στο Ρέθυμνο μόλις 53 τετραγωνικά

Το "Μικιό" είναι ένα μικροσκοπικό σπίτι που βρίσκεται στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου. Ανήκει στον κτιριακό όγκο του 19ου αιώνα και έχει ανακαινισ

Κοριοί: Ταξιδεύουν, κρύβονται και απειλούν – Τα τσιμπήματα, τα συμπτώματα, η θεραπεία

Το Παρίσι βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού για τους κοριούς και η ζοφερή κατάσταση αρχίζει να προκαλεί ανησυχία και στη χώρα μας. Αν και είχαμε να ασχοληθ

Πώς να βγάζετε καλύτερες φωτογραφίες στα ταξίδια σας

Για να αφομοιώσετε πλήρως έναν προορισμό που ονειρευόσασταν, θα πρέπει να αφιερώσετε πολλές ώρες και μέρες ταξιδιού με αεροπλάνα, τρένα ή πλοία, οδηγώντας

7 υπέροχα Αirbnb για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Το επερχόμενο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι η ιδανική ευκαιρία για απόδραση και χαλάρωση. Αν εξακολουθείς να αναζητείς κατάλυμα, δεν χρειάζεται να ανη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η μαζική διακοπή των υπηρεσιών του Facebook, του Instagram και του Messenger που συνέβη την Τρίτη (05/03) ήταν ένα περιστατικό που προκάλεσε αναστάτωση σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες. Η εταιρεία Meta, η οποία ανήκει στον ιδρυτή του Facebook, Μαρκ Ζουκεμπέργκ, αποκάλυψε την επόμενη ημέρα ότι η διακοπή οφειλόταν σε “τεχνικά προβλήματα”, χωρίς να παρέχει περαιτέρω λεπτομέρειες. Παρόλο που η εταιρεία αναφέρθηκε σε μια γρήγορη επίλυση του προβλήματος, πολλοί χρήστες δεν πήραν ικανοποιητικές εξηγήσεις.

Οι “τεχνικές διαταραχές” αποτελούν ένα συχνά πρόβλημα για τις μεγάλες εταιρείες όπως η Meta, η οποία διαχειρίζεται μεγάλους όγκους δεδομένων και εκατομμύρια χρήστες. Ενδεχομένως, η λάθος προσθήκη ενός κώδικα ή μιας εντολής είχε ως αποτέλεσμα την ανεπιθύμητη διακοπή λειτουργίας των πλατφορμών της εταιρείας. Παρόμοια προβλήματα είχαν προκύψει και το 2021, όταν ολόκληρη η Meta είχε παραμείνει εκτός λειτουργίας για επτά ώρες, με σημαντικές οικονομικές απώλειες για την εταιρεία και τον ιδρυτή της.

Οι χρήστες αντιμετώπισαν δυσκολίες στην πρόσβαση στους λογαριασμούς τους κατά τη διάρκεια της διακοπής, με πολλούς να εκφράζουν την ανησυχία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρά την επιθυμία τους για εξηγήσεις από την εταιρεία Meta, μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί κάποια επίσημη απάντηση σχετικά με τα ακριβή αίτια της διακοπής. Οι χρήστες αναζητούν διαφάνεια και αποδοτική αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων, προκειμένου να είναι σίγουροι για την ασφάλεια και την αξιοπιστία των υπηρεσιών που χρησιμοποιούν.

Παρά τα προβλήματα αυτά, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε την αξία και τη σημασία των τεχνολογικών εργαλείων. Τα εσωτερικά συστήματα και οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες προσφέρουν στους οργανισμούς τη δυνατότητα εξορθολογισμού και αυξημένης παραγωγικότητας. Ωστόσο, αυτές οι τεχνολογίες πρέπει να είναι αξιόπιστες και ασφαλείς για να εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών. Ένα μικρό σφάλμα στον κώδικα ή στις εντολές μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες, όπως φάνηκε και από την περίπτωση αυτή.

Η Meta και οι άλλες μεγάλες εταιρείες πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των υπηρεσιών τους και στην ικανότητά τους να αντιμετωπίζουν γρήγορα και αποτελεσματικά τέτοιου είδους προβλήματα. Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να περιμένουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και διαφάνεια από τις εταιρείες που εμπιστεύονται. Είναι σημαντικό να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη των χρηστών και να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και η ομαλή λειτουργία των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.