Οι Red Bull έκαναν τη διαφορά στον αγώνα στην Ιαπωνία, κατακτώντας τις δύο πρώτες θέσεις του βάθρου. Ο Max Verstappen και ο Sergio Perez έδειξαν εξαιρετική επίδοση και φέρανε την ομάδα στις κορυφαίες θέσεις. Πίσω από αυτούς, η μάχη για την τρίτη θέση ήταν αρκετά συναρπαστική, με τις McLaren και Ferrari να παλεύουν για την κατάκτησή της. Ο Carlos Sainz έδειξε ότι βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα και τερμάτισε τρίτος
Ο αγώνας ξεκίνησε με μια επεισοδιακή σύγκρουση ανάμεσα στους Ricciardo και Albon στην τρίτη στροφή. Και οι δύο οδηγοί βγήκαν εκτός πίστας και δεν συνέχισαν τον αγώνα τους. Αυτό οδήγησε σε μια διακοπή με κόκκινη σημαία, η οποία διήρκησε περισσότερο από το αναμενόμενο, καθώς οι οργανωτές έπρεπε να απομακρύνουν τις μονοθεσίες και να επισκευάσουν τον τοίχο από λάστιχα
Η δεύτερη εκκίνηση δεν είχε το ίδιο θέαμα, με τον Verstappen να ξεκινάει μπροστά και να μην αφήνει περιθώρια για πρόκληση. Ο Ολλανδός πιλότος έκανε δύο αλλαγές ελαστικών, όπως και οι άλλοι δύο πρώτοι. Ο Charles Leclerc, που τελικά τερμάτισε 4ος, επέλεξε μια διαφορετική στρατηγική, με μια αλλαγή από μέση σε σκληρή γόμα. Πραγματοποιώντας ένα πιτ στοπ λιγότερο από τον Leclerc, ο Sainz κατάφερε να περάσει μπροστά από τις McLaren και τις Mercedes. Παρόλα αυτά, η Ferrari αποφάσισε να δώσει εντολή στον Leclerc να τον αφήσει να περάσει, μια δύσκολη απόφαση για την ομάδα που θα χάσει τον οδηγό αυτόν τον χρόνο
Στην Mercedes, η θερμοκρασία του οδοστρώματος επηρέασε αρνητικά την επίδοση των αυτοκινήτων. Ο Lewis Hamilton και ο George Russell είχαν προβλήματα, με τον Russell να τερματίζει μπροστά από τον συμπατριώτη του. Παρόλα αυτά, ο Russell είχε μια εντυπωσιακή μονομαχία με τον Piastri, καταφέρνοντας να τον προσπεράσει στο τέλος. Προηγουμένως, είχε στριμώξει τον Αυστραλό πιλότο στο σικέιν και τον είχε πετάξει έξω, συμβάν που εξετάστηκε από τους αγωνοδίκες μετά τη λήξη του αγώνα
Ο αγώνας τελείωσε με την ανάδειξη των Verstappen και Perez στις πρώτες θέσεις. Στην κατάταξη των οδηγών, ο Verstappen προηγείται με 77 βαθμούς, ενώ ακολουθούν ο Perez με 64 και ο Leclerc με 59 βαθμούς. Αν η Ferrari είχε τον έλεγχο των αποτελεσμάτων στην Αυστραλία και την Ιαπωνία, ο Leclerc θα είχε 10 βαθμούς παραπάνω και θα βρισκόταν στη δεύτερη θέση. Στην κατάταξη των κατασκευαστών, η Red Bull προηγείται με 141 βαθμούς, ενώ ακολουθούν η Ferrari με 120, η McLaren με 69, η Mercedes με 34 και η Aston Martin με 33. Ο επόμενος αγώνας είναι το Κινέζικο Grand Prix στις 21 Απριλίου.